چرا سرعت لود شدن سايت پايين است؟

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

چرا سرعت لود شدن سايت پايين است؟

۱۴ بازديد

هر چه وسعت فولدر هاي  معدود باشد  طراحي سايت در مشهد سرعت بار گذاري آن ها بيشتر ميباشد. از اين رو مي بايست كل پوشه هاي وب سايت را فشرده سازي فرمائيد. در وردپرس پلاگين هاي كش نيز فشرده سازي پوشه را اجرا ميدهند اما يكي‌از شايسته ترين پلاگين كه منحصر اين عمل ميباشد Autoptimize ميباشد. با نصب اين پلاگين آحاد فولدر هاي تارنما را فشرده ميكنيد اما در شرايطي‌كه بعداز فشرده سازي پوسته وب سايت به هم سرازير شد مي بايست با طراح تارنما خويش پيگيري نمائيد تا پوسته وبسايت را با اين پلاگين هماهنگ نمايد.
عكس هاي تارنما را با صرفه نماييدهمان طور كه فولدر ها مي بايست معدود وسعت شوند عكس ها نيز مي بايست با صرفه شوند. عكس ها به طور ناپخته نياز به باصرفه شدن دارا هستند و ميتوانيد به طور آفلاين با ابزارهايي مانند فتوشاپ وسعت آن ها را معدود فرماييد. البته در وردپرس يكسري افزونه وجود داراست كه و به طور آنلاين عكس هاي خويش را با صرفه نمائيد. Wp smush, ewww image و imigify از دوست داستني ترين افزونه ها براي seo تارنما مي‌باشند.
از cdn به كارگيري نماييدCdn يا اين كه كانال توزيع محتوا گروه سرورهايي در نقاط گوناگون عالم ميباشد كه هر استفاده كننده بر طبق شرايط جغرافيايي از مجاورت ترين سرور، وب سايت را مشاهده نمايد. از داراي اسم و رسم ترين cdn بدون پول مي شود به cloudflare اشاره نمود. ولي كلود فلير، سروري درون جمهوري اسلامي ايران ندارد و بازديد كنندگان داخلي نيز از سرورهاي بيرون مرزو بوم تارنما را مشاهده مي نمايند. شما ميتوانيد از خدمت آروان كلود براي فعال‌سازي Cdn به كارگيري فرماييد كه به يوزرها باطن مملكت خدمت بدون‌پول مي‌دهد و هم در كشور‌ايران و بيرون از كشور ايران سرور دارااست.
هاست پرسرعت بخريديكي از ديگر از معيارها در ارتقا سرعت، به كار گيري از هاست مطمئن ميباشد. كوشش فرمائيد از جايي هاست بخريد كه سرورهاي آن از هاردهاي ssd يا اين كه nvme استعمال نمايد. از طرف ديگر هر چه سرور تارنما از نگاه جغرافيايي به بازديد كنندگان وبسايت مجاورت خيس باشد سرعت بارگذاري بهتري دارااست. پس در شرايطي‌كه بازديد كنندگان وبسايت شما از درون مرزوبوم ميباشند مسلما از سرورهاي داخلي به كار گيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.