آشنايي كامل با صفحه اصلي طراحي سايت

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

آشنايي كامل با صفحه اصلي طراحي سايت

۷ بازديد

همانگونه كه مي‌دانيد و آگاه مي‌باشيد كه وجود طراحي سايت در مشهد براي يك تجارت و مشاغل چقدر حائز اهميت است. از آن‌جا كه مقصود شما شناساندن خويش به اشخاص و معرفي توليدها و سرويس ها خويش و جذب مشتري است حالا در صورتي ميخواهيد كه به مقصود خويش برسيد و بازديد كننده هاي متعددي را جذب وبسايت خويش نماييد بايستي از برگه ي نخستين آن استارت فرمائيد به اين دليل‌كه بازديد كننده معمولا او‌لين موردي را مي بيند و با آن عكس العمل مي نمايد ورقه نخستين ساخت سايت شما ميباشد و درصورتي كه هم در برگه اساسي نباشد در‌پي شيت اساسي شما خواهد گشت .براين اساس بايستي در ورقه اوليه خويش به معرفي سرويس ها و توليدات خويش بپردازيد چرا‌كه بازديد كننده مي‌خواهد در يك نگاه ببيند كه عمل شما در چه حوزه اي ميباشد.اوليه مي بايست معين نماييد كه وبسايت شما چه هدفي دارااست آيا ساخت سايت فروشگاهي براي فروش توليدها است و يا اين كه طراحي وب سايت شركتي براي ارائه سرويس ها خاصي ميباشد آن گاه درباره با هر يك موردها ويژه اختصاصي آنان‌را رعايت فرماييد.

معمولا برگه مهم هر ساخت سايت از نصيب هايي ساخته شده كه عبارتند از:• لوگو طراحي وب سايتمعمولا هر بيزنس و مشاغلي لوگوي مختص به خويش را دارااست كه در كاغذ مهم طراحي وب سايت است و مكان آن در بالاي ورقه ميباشد درحال حاضر در طراحي وب هاي فارسي در بالاي برگه سمت راست و در لهجه هاي انگليسي و ديگر لهجه ها در سمت و سوي چپ مي‌باشند.
• تيتر طراحي وب سايت يكي از ديگر از مهم‌ترين موردي كه وجود آن در طراحي وب سايت اساسي ميباشد تيتر آن است تيتر در واقع موردي ميباشد كه به بازديد كننده ذكر مي نمايد آن فعاليت مرتبط با چه كاري ميباشد.
• منوي طراحي وب سايتوجود منو كه در ساخت وب سايت ها يكي مهم‌ترين اجزاي آن ميباشد كه بازديد كننده از آن نصيب به قسمت متبوع خويش دست ميابد
• نصيب در زمينه ي ماشما مسلما بايستي قسمتي را در امر خويش و كارتان توضيحات موردنياز را در ساخت وب سايت قرار دهيد تا در‌صورتي‌كه كسي خواست با شما همياري نمايد و يا اين كه خريدي اعمال دهد رزومه اي از عمل شما بداند.
• نصيب تماس با ماقسمت ديگري به اسم تماس با ما مي بايست در ورقه اساسي طراحي وب سايت باشد تا راه و روش هاي ارتباطي خويش را در آن جا قرار دهيد و چنانچه كسب خواست حضوري به دكان شما بيايد و يا اين كه تماس بگيرد و سوالي مطرح نمايد را به راحتي با به كارگيري از اين نصيب به شما دسترسي پيدا نمايند.
• قسمت كاوشاز آنجايي بازديد كننده نمي‌خواهد فرصت خويش را صرف گشتن نصيب متبوع خويش نمايد مي‌خواهد به راحتي با يك كاوش به بخشي كه ميخواهد دسترسي پيدا نمايد. پس قرار دادن بخش كاوش نيز يك كدام از ديگر از عامل ها اصلي ساخت وب سايت است .
• قرار دادن لينك و پيوند به شبكه هاي مردميدرين فرصت با به بازار وارد شدن و همگي گير شدن وب و شبكه هاي مردمي اكثر بيش خيس اشخاص در شبكه‌هاي‌عمومي كار مي نمايند و هنگامي كه كمپاني طراحي وب يا اين كه طراحي وب سايت فروشگاهي شما نيز دارنده شبكه‌هاي‌اجتماعي باشد و فعال باشد شك وترديد نكنيد كه با قرار دادن لينك و پيوند شبكه‌هاي‌اجتماعي بازديد كننده هاي متعددي جذب شيت شما مي گردند .
• فوتروجود يك فوتر يك كدام از موادتشكيل دهنده مهم در ساخت سايت ميباشد كه نبود آن گويي وبسايت ناقصي را داريد خويش فوتر نيز از قسمت هاي مختلفي تشكيل ميگردد كه ميتوانيد بسته به ذوق خويش داده ها موردنياز براي بازديد كننده را در آن جا قرار دهيد.
• گرافيك تارنما (عكس قضيه )وجود عكس ها و گرافيك هاي جالب و قشنگ ميتواند در جذب بازديد كننده بسيار اصلي باشد براي اين كه فعاليت خويش را بيش خيس آرم دهيد مي بايست از عكس هاي خوب و جذابي به كار گيري فرماييد كه با احساسات بازديد كننده عمل نمايد و آن‌ها‌را برانگيزد.
• اكران مثال شغل هاي طراحي وبدر صورتي‌كه حوزه ي تجارت شما طوري ميباشد كه دارنده مثال فعاليت مي‌باشيد مسلما بايستي در ورقه نخستين طراحي وب سايت خويش آنان‌را قرار دهيد چرا‌كه بازديد كننده در پي ديدن مثال شغل هاي شما مي‌باشند
• خصوصيت و مزاياي طراحي وب سايتدر شرايطي كه ساخت وب سايت فروشگاهي داريد و ميخواهيد توليدات خويش را به فروش برسانيد مي بايست از خصوصيت هاي آن كالا و معايب و مزايا براي بازديد كننده مطرح كنيد با اين عمل شما پشت گرمي بازديد كننده را به خويش جلب ميكنيد.

معمولا اطلاعاتي را كه در فوتر به كار گيري مي نمايند عبارتند از:•داده ها تماس•فرم هايي كه براي نام نويسي قرار مي‌دهند•آيكون هاي شبكه هاي عمومي•سند طومار ها و جوازهاي مربوطه•آلبوم
فيض گيري:اين مواقعي كه گفته شد بخشي از اجزاي تشكيل دهنده كاغذ اساسي طراحي وب يا اين كه پباده سازي نرم افزار ميباشد كه با قرار داذن آنان در جذب بازديد كننده تاثير گزار خواهد بود و هر يك در موضع خويش اهميت به سزايي دارا‌هستند.پس به راحتي از كنار آنها رد نشويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.