ويژگي‌هاي يك وبسايت خوب و تاثير آن بر كسب و كار

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

ويژگي‌هاي يك وبسايت خوب و تاثير آن بر كسب و كار

۶ بازديد

گوشي ها و تبلت ها را نبايد فراموش كرد  طراحي سايت در مشهد امروزه وسعت عظيمي از يوزرها از موبايل هاي همراهشان براي كاوش در وب به كارگيري ميكنند، لذا ميطلبد كه سايت به طوري ريسپانسيو يا اين كه عكس العمل گرا پباده سازي خواهد شد تا در نمايشگر كل گوشي ها و تبلت ها به صحت اكران داده خواهد شد.
ريسپانسيو به معناي جواب گرا يا اين كه عكس العمل گرا است. بدين مضمون‌ كه ساخت وب سايت به طوري ميباشد كه در صفحه هاي گوناگون و ابزارهاي مختلف به صحت نشان داده ميشود، از جمله وقتي كه شما از روش تلفن همراه يا اين كه تبلت وب سايت را تماشا ميكنيد ساختار ظاهري تارنما به نحوي تغيير تحول پيدا مي نمايد كه امكان پيمايش وب سايت در‌اين ابزارها به راحتي مهيا شود. از طرفي در مانيتورهاي با رزولوشن بالا نيز وبسايت به طوري مطلوب نمايش داده ميشود و به عبارت ديگر يوزرها با هر ابزاري وبسايت شمارا تماشا مي نمايند از محتوا و ظواهر تارنما شما كمال به كار گيري را خواهند پيروزي.
در يكي از دو سال اخير دقت متعددي به‌اين نوعي از ساخت وب سايت شد‌ه‌است، پباده سازي ريسپانسيو حتي نرم افزار‌هاي منحصر به فرد را به معضل مي كشد و مواقعي چشم گرديده كه صاحبان تارنما‌هاي داراي اعتبار به مكان تمركز روي نرم افزار‌ها به پباده سازي ريسپانسيو روي آورده‌اند.
3- بهينه سازي يا اين كه سئو تارنما براي موتورهاي كاوش:
seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization ميباشد كه لغت ها معادلي زيرا سئو يا اين كه سئو موتور كاوش دارااست كه كليه آن ها به يك معنا هستند و مي اقتدار آن را بصورت پايين تعريف و تمجيد نمود:بهينه سازي (بهينه‌سازي موتور كاوش) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي كاوش با شيوه‌هاي غير اخلاقي نيست. seo (سئو) به معناي سئو وب سايت براي موتور هاي كاوش نظير گوگل ‌، ياهو و بينگ مي باشد.به لهجه معمولي در‌صورتي‌كه با دقت به علايق موتورهاي كاوش تارنما خويش را سازه كنيم ، آن ها اين لطف و محبت مارا بي جواب نخواهند گذاشت. بهينه سازي را مي‌قدرت گروه‌اي از طريق‌ها براي تغيير استراتژيك اينترنت سايت‌ها دانست.
حكايت اولي يافته‌ها در گوگل، حكايت دكان‌هاست در راستهٔ مهم بازار طهران و تعداد ويزيتورهاي اين وبسايت‌ها حكمِ سيل مشتريان اين فروشگاه‌ها. شما هم مي توانيد خدماتتان را در شايسته ترين سرقفلي دنياي مجازي عرضه فرمائيد در حالي كه يك هزارم ارزش اينگونه سرقفلي اي را راستهٔ بازار نمي‌پردازيد!
بايستي بپذيريم يوزرها رو به رويشِ وب در ازدحام تارنما‌ها، راه‌حل اي جز كاوش و اتكا به اولي يافته‌هاي موتورهاي كاوش ندارند. ما به شما امداد خوا هيم كرد در كمترين فرصت ممكن جايگاهٔ سايتتان را در موتورهاي كاوش ارتقا دهيد. بدين ترتيب شما در سايتتان مشترياني ارزشمند داريد كه از يك سو به رغبت خويش در وبسايت شما ميباشند و از سوي ديگر تحت عنوان او‌لين يافته‌ها به سرويس ها شما اعتقاد و باور كرده‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.