امنيت وب سايت چيست؟

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

امنيت وب سايت چيست؟

۵ بازديد

با انتخاب محدوديت هاي   طراحي سايت در مشهد دسترسي امنيت تارنما تا حد بالايي بهبود مييابد. در وبسايت ها اين قابليت وجود دارااست كه با اجرا محدوديت هايي مانند تمجيد IP از مشاهده مسير يا اين كه فولدر خاصي بوسيله افراد غير پرهيز كرد. در‌اين‌صورت‌ به اينترنت سرور امر داده مي گردد كه در‌حالتي كه آي پي استفاده كننده غير از مقدار يا اين كه مقادير تمجيد گرديده باشد آن‌ها را با پيغام forbidden يا اين كه access denied روبرو نمايد. در اينترنت سرورهاي زير لينوكس و ويندوز قابليت و امكان به كارگيري از اين امكان وجود دارااست و به راحتي مي قدرت از آن بهره برد. سفارش مي‌كنيم به طبع از قابليت محدوديت آي پي مخصوصا در مسير مديرتي تارنما خويش به كار گيري نمائيد.
مراقبت تارنما در قبال اسپمرهاروبات هاي اسپمر با كاوش در تارنما ها و يافت كردن نقاط ضعف در آن ها مخصوصا فرم هاي نگهداري نشده كه كامل شدن آنان بصورت ماشيني قابليت پذير ميباشد مبادرت به حمله ها انبوه اسپم مي نمايند كه در شرايطي كه محافظتي در اينكار اعمال نشده باشد بسيار محتمل ميباشد كه با ساخت نقص‌ در سرور صاحب خانه وبسايت ، آيتم واكنش كمپاني صاحبخانه تارنما و اخذ ابيوز از منابع مختلف گرديد. البته با يك مبادرت بي آلايش و به كارگيري از سيستم نگهداري CAPTCHA ميتوانيد از بروز ايرادات امنيتي اسپمرها خودداري فرماييد. ما سيستم reCAPTCHA گوگل را به شما سفارش مي‌كنيم. اكثري از وبسايت هاي تبارك و داراي اعتبار عالم از اين سيستم به كار گيري مي نمايند و شما نيز ميتوانيد با اعتقادوباور خيال و خاطر از اين ابزار امنيتي به كارگيري فرماييد.
پيگيري ايرادات امنيتي گزارش گرديده و بروزرساني امنيتي مداوممديريت امنيت تارنما بايستي مدام پاياني خبرها و رويدادهاي امنيت مخصوصا مواقعي كه در خصوص بي واسطه با امنيت وبسايت ميباشد را رصد و پيگيري نمايد. اكثري از مواقع تارنما هاي تبارك و حتي ميانگين و كوچك قرباني اين ايرادات مي گردند. غالبا هر كمپاني يا اين كه مرجعي كه مبادرت به نشر محصولي مي نمايد در مواردي كه باگ امنيتي در آن جنس آيتم ارائه كشف و منتشر ميگردد وظيفه داراست فورا چاره و پچ امنيتي كه بتواند از آن خلل حفظ نمايد را ارائه كند. در اينگونه مواردي هوشياري و اگاهي فوري از اختلال و رفع آن سبب ساز دوري از ساخت و ساز ايراد امنيتي در وبسايت مي گردد. اعتنا داشته باشيد كه حتي وبسايت هايي كه در بالاترين سطح امنيتي مراقبت گرديده اند نيز در قبال باگ هاي امنيتي شكننده ميباشند و بايد فورا نسب به رفع باگ در وبسايت مبادرت خواهد شد. عضويت در روزنامه و انجمن ، پيگيري نصيب خبر ها و وب لاگ سايتي كه از توليد ها آن به كار گيري مي‌كنيم چاره قابل قبولي براي استحضار سريع و به سعي به موقع ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.