تفاوت طراحي سايت وردپرس و برنامه نويسي اختصاصي

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

تفاوت طراحي سايت وردپرس و برنامه نويسي اختصاصي

۶ بازديد

آيا در ادامه طراحي وب  طراحي سايت در مشهد   براي كسب و كارتان هستيد؟ پس مي بايست برايش برنامه ريزي كنيد. يكي از مهم‌ترين تصميمات دراين باره، گزينش در ميان طراحي وب با وردپرس يا كدنويسي مي‌باشد.
براي ساخت سايت جدا از هم با كمك كدنويسي به استخدام بسط دهنده تارنما نياز داريد. بسط دهنده از HTML در كنار زبان‌هاي متفاوت از جمله CSS و جاوا اسكريپت براي تهيه صفحه ها وب به كار گيري مي‌كند. اگرچه اين شغل به هزينه و فرصت بالاتري نياز دارد ولي به سايتي با ظاهر و سعي مدنظرتان خواهيد رسيد.
در صورتي قصد استخدام توسعه و گسترش دهنده را نداريد، مي توانيد از پلتفرم‌هاي تكثير، وب سايت سازي و سيستم‌هاي مديريت محتوا (CMS) مو جود در بازار به كارگيري فرمائيد.
سيستم هاي مديريت محتوا مثل وردپرس يكي‌از پرطرفداراترين نحوه‌هاي طراحي سايت محسوب مي گردند. به راحتي طراحي مدنظرتان را جاري ساختن نموده يا پوشه‌هاي تعدادي رسانه‌اي را به پست‌هاي خودتان اضافه ميكنيد، محتوا را با امداد تگ‌ها و طبقه بندي‌ها، سازمان‌ دهي مي كنيد، تعدادي مخاطب را مديريت نموده، كد زيربنايي را بازنويسي كرده و كارهاي بسيار زياد ديگري جاري ساختن مي‌دهيد. براي اين كه به راه حل مناسب براي كسب و كارتان برسيد، به ويژگي‌هاي متفاوت ساخت وب سايت با وردپرس يا كدنويسي اشاره ميكنيم. در‌پي تفاوت‌هاي مهم را مطرح خواهيم كرد:
آيا وردپرس از HTML منفعت مي‌برد؟سرعتسهولت در استعمالبهابهينه سازيوب لاگ نويسيوردپرس در حكم سيستم مدير محتواي انعطاف پذير، به تعدادي مخاطب اذن مي دهد تا فارغ از كدنويسي به تشكيل داد و راه‌اندازي وبسايت بپردازند. با اين كه تارنما وردپرس شل‌خيس از وبسايت HTML يا اين كه كدنويسي گرديده، سفارشي مي‌گردد اما مراقبت آن دشوارتر خواهد بود. شما با كدنويسي وب سايت، ديگر نگران سازش افزونه يا اين كه محافظت وب سايت نخواهيد بود. درين وضعيت براي جاري ساختن هرگونه تغييري به توسعه و گسترش دهنده وبسايت نياز خواهيد داشت و در اختيار گرفتن اندكي روي تارنما داريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.