مشخصات يك سايت خوب

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

مشخصات يك سايت خوب

۷ بازديد

از مختصات يك وبسايت بسيار طراحي سايت در مشهد   حرفه اي اين مي باشد كه هنگامي كه وارد آن تارنما مي شويد، در كمتر از ۵ ثانيه متوجه گرديد كه آن سايت به طور ظريف پباده سازي شد‌ه‌است. به وبسايتي بهتر گفته مي گردد كه استفاده كننده به سادگي بتواند متوجه خواهد شد كه آن سايت چه سرويس ها و نيازهايي را ارائه مي دهد.
دعوا ديگري كه در وبسايت‌هاي حر‌فه اي خيلي روي آن تمركز ميگردد، دعوا هدايت يوزرها به هدف ها از پيش رقم خورده ميباشد. براي مثالً هنگامي شما وارد يك شيت از وبسايت ماهر مي شويد، يكي از دو گزينه خيلي پر رنگ‌خيس از ساير موضوعات است. زيرا آن مورد ها از سودآورترين موضوعات آن تارنما به شمار مي‌رود.
از ساير مفاد يك تارنما عالي و مطلوب، مي گردد به فهرست نقشه و گروه بندي آن وبسايت اشاره نمود. شما به سادگي در يك وب سايت ماهر مي توانيد مطلبي را كه به آن نياز داريد پيدا فرمائيد. كساني كه در پشت صحنه يك تارنما ماهر مي‌باشند، همگي تلاششان را مي‌نمايند به‌اين غرض بهتر برسند كه يك مسن مرد و يك طفل به راحتي بتوانند از تجهيزات آن وب سايت استعمال نمايند. تنها در‌اين حالت ميباشد كه ساختار يك سايت براي مخاطب خيلي مطلوب مي‌گردد.
آپ ديت رساني و مراقبت تارنما از لحاظ فنييك كدام از خصوصيات يك سايت بهتر و غالب محافظت‌هاي فني و بروزرساني ها مي باشد. هر سايتي با سپري شد فرصت به تغييراتي در ساختار تجهيزات و كد به طور فني نياز داراست و اشخاص در پشت صحنه يك تارنما بهتر و برنده كارايي مي‌نمايند يك سايت ساختار فني خيلي بهتر داشته باشد و اين ساختار طبق نهايي استانداردهاي در ميان‌المللي چيده گرديده باشد. همينطور امكاناتي كه در طي فرصت با اعتنا به نياز يوزرها حس مي‌گردد هم به ساختار يك سايت اضافه گردد. يك سايت بهتر تك تك سعيش را مي‌نمايد تا همگي نيازهاي احتمالي مخاطبين هدفش را پوشش دهد.مشتريان يك وبسايت مخاطبان و بازديدكنندگان آن وبسايت ميباشند. يكي مواقعي كه قبل از طراحي وب مي بايست خيلي ويژه به آن دقت خواهد شد، مخاطبان مقصود آن سايت ميباشد. يك تارنما عالي و غالب طبق پرسوناي استفاده كننده پباده سازي مي شود. همچنين نقشه ساخت و ساز محتوا هم طبق خصوصيت‌هاي شخصيتي مخاطبان و نيازهايشان پباده سازي مي‌گردد. روي هم رفته سايتي غالب ميباشد كه طبق يوزر يا اين كه مخاطب پباده سازي و اداره خواهد شد و برعكس وب سايت‌هاي ناموفق طبق ذوق و سليقه يك شخص يا اين كه مجموعه پباده سازي و اداره مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.