روش هاي درامدزايي از طريق طراحي وب

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

روش هاي درامدزايي از طريق طراحي وب

۲۳ بازديد

راهبرد اجرايي

شما دو شيوه براي درآمدزايي از روش اين وبسايت خواهيد داشت:

1. تحت عنوان صاحبكار وارد گرديد و  طراحي سايت در مشهد كارهايي را تمجيد نمائيد كه در قبال جاري ساختن دادن آنان به وسيله مجريان، پول بيشتري نسبت به مبلغي كه به مجريان مي دهيد، بدست آوريد. يافتن اين امور دشوار بوده و در‌صورتي‌كه هيچ راهي به ذهن تان نمي‌رسد، ميتوانيد با يه خرده مطالعه در كارهاي اينترنتي معرفي گرديده درين كتاب به مفاد بخش اعظمي مشابه آنچه گفته شد، برسيد. از اين قبيل امور مي شود به كليك، عضويت در وبسايت هايي كه حاضرند در قبال معرفي عضو به شما پول پرداخت نمايند و غيره اشاره نمود.

2. تحت عنوان اجراكننده وارداتي و كارهايي كه تحت عنوان ميني فعاليت تمجيد گرديده اند، جاري ساختن داده و به درآمدزايي بپردازيد. يك كدام از قابليت و امكان هاي خوب اين وبسايت، پباده سازي مطلوب آن براي گوشي ميباشد. با اين امكان، اجراكننده كاركشته خواهد بود در طي هايي همانند ترافيك و يا اين كه فرصت هاي مرده در مترو نيز به درآمدزايي بپردازد.

از روش بازاريابي مشاركتي در‌اين وب سايت به درآمدزايي بپردازيد. شما به ازاي هر شخص فعالي كه بدين تارنما معرفي نماييد، ميتوانيد مبلغ 1000 تومان درآمد كسب نمائيد. براي اين زمينه ميتوانيد از شيوه هاي گوناگون (همچون شبكه‌هاي‌عمومي، حيث دهي و معرفي اين وبسايت به ساير افراد و غيره) مبادرت و درآمد كسب فرمائيد.

درآمدزايي از روش وب سايت اينجانب مي‌توانم
درآمدزايي از روش وب سايت اينجانب ميتوانم
(www.anjammidam.com) يكي‌از تارنما هاي اهل ايران خوب براي درآمدزايي از توان ها و اطلاعاتي كه در شرايط معمولي نمي قدرت از آنها درآمد داشت، وب سايت ((اجرا ميدم )) ميباشد. اين تارنما امكاناتي را در چنگ يوزرها خويش قرار ميدهد تا از هر فن و مهارتي كه مي‌شناسيد، بتوانند درآمدزايي نمايند. اين مهارت ها مي‌تواند تايپ فولدر هاي الكترونيك، تبليغات اينترنتي، تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه، قرائت دعا و قرآن براي مرده ها و هر مهارت و بضاعت و توان ديگري باشد. اما طريق هاي درآمدزايي از اين وب سايت، شيوه هاي ديگري نيز داراست كه درپي آمده ميباشد.

درآمدزايي از روش دعوت بقيه افراد با عضويت در ((ايفا ميدم))

يكي خط مش هاي استثنايي درآمدزايي درين وبسايت، از روش دعوت ديگر افراد به عضويت در آن ميباشد. در واقع اين وبسايت تعهد كرده به ازاي هر نفر نو كه از طرف شما در تارنما عضو گردد، 1100 تومان به اكانت شما واريز شود. جذاب خيس آن كه‌اين مبلغ به محض عضويت فرد به اكانت شما واريز مي‌شود و هيچ سقفي براي پرداخت انتخاب نشده ميباشد. همان در حالتي‌كه حتي يك نفر از روش شما در وبسايت عضو خواهد شد، مبلغ 1100 تومان به اكانت شما در تارنما واريز شود كه در شكل درخواست ميتوانيد آن را تقاضا فرماييد. اين پرداخت هيچ ربطي به واحد سنجش عمل شخصي كه شما به وبسايت دعوت مي‌كنيد نيز ندارد.

نگرش دعوت نيز به‌اين شكل ميباشد كه به شما يك لينك و پيوند منحصر به اسم خودتان داده مي‌گردد كه بايستي آن را پخش و تبليغ فرماييد. هر هنگامي كه كسي روي پيوند منتشر گرديده بوسيله شما كليك كرده و بعد از ورود به وبسايت نام نويسي نمايد، مبلغ 1100 تومان به اكانت شما در وبسايت اضافه گردد.

شايسته ترين طرز هاي معرفي اين وب سايت به سايرافراد چه مي باشد؟

1. ساخت وب لاگ: در اين‌شيوه شما به سادگي ميتوانيد يك بلاگ بدون‌پول ساخت و ساز كرده و وبسايت ((اعمال ميدم)) را در آن به گويش بي آلايش و مختصر توضيح دهيد. بعد از آن با تبليغات اينترنتي، دقت اشخاص را به كاغذ وب لاگ خويش جلب نمائيد تا آنها توضيح مختصر درآمدزايي از روش اين وبسايت را بخوانند و در نقطه پايان پيوند خويش را براي عضويت در وب سايت ((اينجانب مي‌توانم)) قرار دهيد. براي آنكه متوجه گرديد چه‌طور مي‌توانيد يك متن خوب و تاثير گذار ساخت‌و‌ساز كرده و در بلاگ خويش قرار دهيد، به قدم چهارم بخش ((طرز ساخت‌و‌ساز يك وب سايت يا اين كه بلاگ پولساز)) مراجعه‌كنيد. بيان اين نكته قابل توجه ميباشد كه متن‌ها تبليغاتي بايستي عنا وين جذابي همانند ((كسب؟ ميليون درآمد در ماه)) داشته باشد.

2. شبكه‌هاي‌عمومي را مي اقتدار از شايسته ترين، معدود هزينه ترين و قدرتمندترين ابزارهاي دعوت سايرافراد به شمار آورد. براي شناخت بيشتر، بهتر ميباشد به فصل تيم هاي پولساز و بخش ((دوست داستني ترين شبكه‌هاي‌عمومي)) رجوع نماييد. همينطور در‌اين تارنما عكس هايي نيز براي هر مورد از شبكه‌هاي‌مردمي قرار داده گرديده كه ميتوانيد از آن‌ها در بازاريابي اينترنتي خويش به كار گيري فرمائيد.

3. روش هاي بسيار ديگري نيز همانند پيوند گذاشتن در بخش ايده ها مطالب تارنما هاي مالامال تماشاچي و تبليغات اينترنتي نيز مي باشند كه مي‌توانيد از روش آنها به دعوت ديگر افراد پرداخته و درآمدزايي نماييد.

يك نكته قابل توجه: براي بازاريابي از روش لينك و پيوند دعوت منحصربه‌فرد به خودتان، بهتر ميباشد پيوند را به وسيله تارنما هاي كوتاه كننده پيوند، در آغاز كوتاه كرده و بعد به نشر پيوند بپردازيد. اين مبادرت به اين عامل شكل ميگيرد كه درصورتي كه كسي قصد نام نويسي در وب سايت را داشت، كد كاربري شما‌را از لينك و پيوند حذف نكند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.