نكات مهم در طراحي هدر سايت

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

نكات مهم در طراحي هدر سايت

۱۲ بازديد

كال تو اكشن
در   طراحي سايت در مشهد هنگام پباده سازي هدر تارنما، طراح، برخي از شيوه هاي رابطه مشتريان با شمارا مانند "ورود به سيستم" و "تماس با ما" را اضافه مي نمايد تا اعتنا مخاطب را به خويش جلب كرده و او‌را تشويق به ساخت و ساز تعامل نمايد. نوع ساخت و ساز كال تو اكشن (CTA) در هدر، استراتژيك مهمي براي ترغيب يوزرها به اجرا اقدامات درست درابتدا ورود به سايت ميباشد كه سبب ارتقا نرخ تبديل نيز ميشود.

نوشته‌ي علمي داراي ارتباط: كال تو اكشن چه ميباشد و چه كاربردي دارااست؟ | CTA به لهجه معمولي

فونت مطلوب هدر تارنما
در بالا ورود به وب سايت، مشتري اسم بخشها و داده ها ارائه گرديده به وسيله طراح را مي بيند

براين اساس ، شما بايستي فونت هاي بديهي و خواندني را گزينش فرماييد كه در نگاه اوليه قابل شعور مي‌باشند.

براي هدرهاي شيت مهم ، مي‌توانيد از بعضا از چاپ هاي جسورانه و عنصرها تخيلي براي جلب دقت يوزرها به كارگيري نمائيد البته در سربرگ هاي صفحه هاي داخلي از فونت هاي فانتزي كه تلاوت آن سخت ميباشد؛ خودداري كنيد.

ناوبري مخفي (منوي همبرگر)
منوي همبرگر يك علامت كوچك از سه نوار ميباشد كه در هنگام كليك منوي بدون نقص را نماد ميدهد. اين تكنيك در هنگام نياز به تمركز بر روي ورقه مهم به وسيله طراحان اينترنت به كارگيري ميشود.

 

از لحاظ امكان استعمال وب سايت، اين نوع منو آيتم خير و خوبي ميباشد. اينگونه منويي از پباده سازي گوشي آمده و فعلا براي يوزرها آشنا ميباشد. منو همبرگر براي تارنما هاي تبليغاتي مطلوب خيس از وب سايت هاي فروشگاهي است، چون براي مشتري اساسي ميباشد كه يك سبد ، توليد ها برگزيده و يك مسئله كاوش در دسترسي سريع داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.