یکشنبه ۰۳ اسفند ۹۹ | ۱۶:۱۹ ۱۴ بازديد
عارضه ها استعمال از تگ هدر چه مي باشد ؟
عنا وين به طراحي سايت در مشهد يوزرها و موتورهاي كاوش ياري مي نمايند تا متن را بخوانند و ادراك نمايند. آنها تحت عنوان نشان هايي براي خوانندهگان كار مينمايند و به اشخاص امداد ميكنند كه فهم و شعور نمايند يك پست يا اين كه ورقه راجع به چه موضوعي ميباشد. عناوين همينطور مشخص و معلوم مينمايند كه كدام نصيب از محتواي شما اساسي ميباشند و به چه شكل بهم پيوسته اند.
۱) از عناوين براي اكران ساختار متن استعمال فرمائيد
تگ هاي هدر ساختار و قضيه نوشتهيعلمي شمارا آرم مي دهند. هر هدر يا اين كه تيتر مي بايست به خواننده ايده اي از اطلاعاتي كه قادر است از متن جمله ذيل آن بدست آورد، ارائه دهد.
يك طرز موثر براي ادراك اينكه تگ هدر چه ميباشد مقايسه آنها با فهرست مطالب يك كتاب غير داستاني ميباشد:
H1 شما مورد برگه شمارا معرفي مي نمايد، صحيح همان گونه كه تيتر به خواننده مي گويد كه كتاب راجع به چه ميباشد.
H2 ها مشابه به فصول كتاب مي باشند، كه موضوعات مهم كه در هر بخش ارائه گرديده را تعريف مينمايند.
هدرهاي بعدي، H3 تا H6، تحت عنوان هدرهاي مازاد در هر قسمت ميباشند، دقيقا مانند يك فصل كتاب كه ممكن ميباشد به يك سري مسئله فرعي تقسيم خواهد شد.
براي متن ها اينترنت، اعتقادوباور نتيجه ها فرماييد كه عنا وين شما براي خواننده دربردارنده داده ها اثر گذار و جالب ميباشد.
۲) از هدرها براي تفكيك كردن متن به كار گيري فرماييد
يك نوشتهيعلمي قابل كپي شدن (تحليل سريع و اجمالي) يك نوشتهيعلمي قابل تلاوت ميباشد، و يك نوشتهعلمي قابل تلاوت در موتورهاي كاوش كوشش بهتري خواهد داشت.
امكان كپي شدن (Scannability) براي توفيق يك نوشتهعلمي اساسي ميباشد، چيزي كه نشرياتي مانند Forbes آن را “استدلال ناديده گرفته گرديده بازاريابي محتوا” ناميده اند. اطلاعات اين داعيه را حمايت مي نمايند.