انواع طراحي وب

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

انواع طراحي وب

۱۳ بازديد

what-is-website-design

اشكال تارنما‌ها به چه شكل مي‌باشند
اگر  طراحي سايت در مشهد بخواهيم اشكال تارنما‌ها را معرفي كنيم مي بايست بگوييم كه تارنما‌ها از حيث تنوع به دو دست تقسيم ميشوند به اسم‌هاي :

تارنما‌هاي استاتيك
وبسايت‌هاي دايناميك
سايت‌هاي استاتيك: به وب سايت‌هايي گفته مي گردد كه هر مورد از صفحه ها آن به طور غير وابسته و مجزاء پباده سازي گرديده است و در تارنما قراگرفته و كاملا بار گذاري ميگردد.

از وب سايت‌هاي استاتيك امروزه بسيار كمتر استعمال مي گردد البته در صورتي‌كه روي هم رفته بگوييم در واقع همگي تارنما‌هاي مدرن نصيب‌هاي مختلفي از پباده سازي استاتيك را در خويش مكان داده‌اند.

 

ويدئو پييشنهادي : يادگرفتن ساخت سايت (Front-End)
فراگيري طراحي سايت (Front-End)


وبسايت‌هاي دايناميك: وبسايت‌هاي دايناميك به وب سايت‌هايي گفته مي گردد كه تماما پويا مي‌باشند. بدين مراد كه‌اين درسايت مي‌اقتدار هر روز مطالب نو و به‌روزي را اضافه كرد وهمچنين مي‌قدرت محتوا آن را تغيير‌و تحول بخشيد.

امروزه از تارنما‌هاي دايناميك بيشتر به كارگيري مي شود چون اين وب سايت‌ها به طور تماما پويا مي باشند و عمل را براي يك طراح وب سايت بسيار شل‌خيس مي‌نمايند.

همينطور خواهيم توانست بگوييم كه با امنيتي كه سايت‌هاي دايناميك دارا‌هستند و همچنين ارزان بودن سرور‌هاي آن، توانسته‌اند جايگزين بسيارمناسبي براي تارنما‌هاي استاتيك باشند.

چه مشاغلي ميتوانند با يك طراح وب سايت همياري نمايند
مشاغل متعددي مي باشند كه مي توانند با به كار گيري از يك طراح وبسايت سبب ساز پيشرفت شغل خويش شوند مانند :

گرافيست
كارشناس ديجيتال ماركتينگ
متخصص ساخت محتوا
داراي تخصص و كارشناس بهينه سازي
طراح رابط كاربري
شما با امداد اين مشاغل‌ ميتوانيد يك وبسايت تماما موثر براي خويش و همينطور براي تجارت خويش مهيا فرماييد.

براي اينكه وبسايت با كيفيتي از خويش ارائه دهيد مسلما از اشخاصي به كار گيري فرمائيد كه تخصص بدون نقص را دراين مورد داشته باشند، چون اين عمل به مهارت مورد نياز و كد نويسي‌هاي مطلوب نياز‌مند ميباشد.

 

what-is-website-design

هدفمان از پباده سازي يك سايت چه ميباشد
شما در صورتي بخواهيد يك تارنما را پباده سازي فرماييد مطلقا مي بايست يك مقصود معين را در ذهن خويش قرارداده باشيد. هر شخصي كه يك وب سايت را پباده سازي مي‌نمايد مقصود خاص و مشخصي داراست.

به صورت نمونه: به عنوان مثال اشخاصي يك تارنما را براي فروش اجناس خويش پباده سازي مي‌نمايند اما كساني ديگر به خواسته دورانديشي واطلاع رساني بيشتر ممكن ميباشد اين عمل را جاري ساختن دهند.

شما با يك كاوش بي آلايش در گوگل ميتوانيد ملاحظه كنيد كه چند هزار اينترنت‌وب سايت وجود دارااست كه هركدام غرض معين براي خويش دارا هستند و آن را دنبال مي‌نمايند.

 

نوشته‌ي‌علمي پييشنهادي : فراگيري HTML به لهجه معمولي – نصيب اوليه
يادگرفتن HTML به لهجه معمولي – نصيب نخستين
چه طور پباده سازي يك سايت را حافظه بگيريم
چنانچه شما عشق و علاقه ي متعددي به سايت و پباده سازي آن را داريد به راحتي مي توانيد به يك طراح وبسايت تبديل گرديد. در آغاز بايستي اصول اول تارنما و همينطور عمل با تارنما را تماما خاطر بگيريد.

امروزه كلاس‌هاي (آنلاين يا اين كه به طور حضوري) اكثري دراين مورد وجود دارا‌هستند كه با به كارگيري از اين كلاس‌ها ميتوانيد به راحتي مفاهيم اول يك وبسايت را بياموزيد.

براي اينكه به يك طراح تارنما رشته‌اي تبديل گرديد مطلقا از تجربيات ديگرافراد به كار گيري فرماييد اين آيتم ياري بسيار متعددي به شما مي‌نمايد.

 

what-is-website-design

براي طراحي سايت از چه اپليكيشن‌هايي خواهيم توانست استعمال كنيم
براي طراحي وب مي بايست نرم افزار‌هاي مختلفي را بشناسيم كه عمل مارا براي ساخت يك وب سايت ريلكس‌خيس نمايند. دراينجا به تعدادي مثال ازاين نرم افزار‌ها اشاره ميكنيم :

 

Joomla
Word press
Front page
Dreamweaver
Adobe Edge Animate
بعد از اينكه متوجه شديم طراحي وب چه چيزي است شما با استعمال از اين نرم‌افزار‌هاي پر كاربرد مدرن به راحتي ميتوانيد يك سايت را پباده سازي نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.