وظايف طراح سايت

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

وظايف طراح سايت

۹ بازديد

• توجه و دقت به جزئيات به خواسته پرهيز از نادرست و خطا

 

• قدرت حل مساله – چون در   طراحي سايت در مشهد اكثري از موردها كد نويسي كامپيوتر دارنده ابهام هاي متعددي ميباشد و اپ نويس بايستي توان تصميم گيري و حل مسأله را داشته باشد

 

• ابداع و خلاقيت – چون يك اپليكيشن نويس در صورتيكه قادر است به توفيق رسد و طرحي كه نوشته خريدار داشته باشد كه از خلاقيت و اختراع در ساخت و ساز آن به كار گيري نمايد و قابل انعطاف افزاري ايجاد نمايد كه دارنده خصوصيت هاي تازه بوده و نياز يوزرها را در حوزه متبوع به نيكي مرتفع كند.

 

• توان فعاليت تيمي – چون در برخي از پروژه ها فعاليت اپليكيشن نويسي به طور تيمي ايفا مي گردد و نرم‌افزار نويس مي بايست توان و مهارت فعاليت تيمي را داشته باشد.

 

تحصيلات مايحتاج و طريق ورود به شغل اپ نويسي

 

براي فراگيري نرم افزار نويسي مي اقتدار در كلاسهاي آزاد آموزشي كمپاني كرد و يا اين كه تحصيلات دانشگاهي كسب كرد .كارفرمايان براي استخدام اپليكيشن نويس، معمولا به داشتن تجربه و احاطه بر گويش هاي نرم‌افزار نويسي شخص درخواست كننده، بسيار اهميت ميدهند.

 

به صورت كلي فارغ التحصيلان ليسانس در علم ها كامپيوتر، مهندسي اپ، مهندسي فناوري داده ها و يا اين كه فوق ليسانس در يكي‌از تمايل هاي ارشد مهندسي كامپيوتر و تمايل هاي ارشد مهندسي فناوري داده ها آمادگي بيشتري براي ورود بدين شغل دارا هستند. در هنرستان هاي فني و ماهر و كاردانش و در دانش گاه علمي كاربردي هم حرفه كامپيوتر وجود دارااست كه علم آموختگان آنان نيز مي‌توانند شغل اپ نويسي را تعيين نمايند.

 

بازار فعاليت و مجال شغلي نرم افزار نويس

 

صنعت كامپيوتر و فناوري داده ها در عالم رو به پرورش است و به تبع آن تقاضا براي اشكال قابل انعطاف افزارهاي كاميپوتري نو در صنعت هاي گوناگون نيز در اكنون ارتقا ميباشد. در كنار اين گزينه، با دقت به بسط كامپيوتر و نفوذ آن به باطن نسبتاً تمامي خانواده ها، موسسات و صنعت هاي و تعلق بيشتراز پيش جامعه ها به‌اين دستاورد گران قدر انسان، حوزه اپليكيشن نويسي كامپيوتر نيز در اكنون پرورش ميباشد و مورد هاي كاري بسيار متعددي را براي آن مي قدرت تصور كرد. از كاركردن در واحد فناوري داده ها ارگان هاي دولتي تا فعاليت كردن در يك كمپاني خالق توليد ها قابل انعطاف افزاري و يا اين كه فعاليت كردن به طور پروژه اي و فردي(Freelancing). برهان اصلي در يافتن شغل مطلوب در‌اين حوزه، داشتن تجربه، تخصص و احاطه بر تكنولوژي و لهجه هاي نرم افزار نويسي روز دنياست.

 

در جمهوري اسلامي ايران در سال هاي قبل واحد سنجش استخدام برنامه نويس ها كامپيوتر، مخصوصا آن گروهي كه به لهجه هاي نرم افزار نويسي پايين اينترنت اشراف بيشتري داشته اند، با نرخ مناسبي در اكنون ارتقاء بوده ميباشد و به جهت توسعه و گسترش صنعت اپليكيشن در درون مملكت حدس مي گردد اين فرايند همچنان ادامه يابد. اما آمار و داده ها دقيقي از سوي مراجع ذيصلاح در‌اين خصوص اعلام نگرديده ميباشد.

 

موقعيت استخدام نرم‌افزار نويس در بعضي از كشورهاي عالم

 

ايالات متحده – پيش گويي ميگردد ترازو استخدام برنامه نويسان بين سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۲ به معيار ۸ درصد پرورش داشته باشد. در حالي كه ميانگين پرورش استخدام تمامي مشاغل۱۱ درصد خواهد بود.

 

استراليا – در ۵ سال قبلي معيار استخدام برنامه نويس ها در مقايسه با ميانگين پرورش تمامي مشاغل (۱۰.۲)، پرورش ۲۴.۲ درصدي داشته ميباشد.

 

د

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.