مي خواهم طراح وب شوم

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

مي خواهم طراح وب شوم

۱۷ بازديد

مي خواهم طراح وب شوم


طي يك‌سري سالي كه در حوزه طراحي وب كار داشته ايم زياد اتفاق افتاده دوستاني درخصوص شغل طراحي وب سايت از ما سوالاتي كرده اند كه در تعدادي گزينه خلاصه كرده ايم :
√ از كجا بايستي آغاز كنيم؟
√ چقدر ارتفاع ميكشه حافظه بگيريم؟
√ با چه قابل انعطاف افزاري فعاليت ميكنيد؟
√ شنيدم درآمدش خيلي خوبه!درسته؟
√ تضمين شغلي داره ؟
در‌اين نوشته‌علمي كارايي ميكنيم با جواب دادن بدين سوالات دوستان عشق و علاقه مند به‌اين گرايش را پند كنيم.به هر دليلي شما با ساخت وب سايت آشنا گرديده ايد و ما توصيه مي‌دهيم پيش از پرسش نخستين يك پرسش ديگر هم بيان كنيد :

طراح اينترنت

- يك طراح اينترنت چه موقعيت و روحياتي بايستي داشته باشد ؟
وسيع ترين دليلي كه براي طرح پرسش بالا و قرار دادن اون در حق تقدم نخستين سوالها داريم اين ميباشد كه با يقين عده اي كه از منش آيتم عشق خويش كسب درآمد دارا‌هستند در طولاني بازه زماني از پيروز ترين اشخاص در مسئله كاري خويش مي‌باشند. پس بهتر ميباشد پيش از اينكه سراغ شغل يا اين كه فن خاصي برويد مطمئن گرديد كه به آن عشق مند مي باشيد و يا اين كه دست‌كم ميتوانيد به راحتي با وضعيت آن كنار بياييد و به آن عشق و علاقه مند گرديد.
هم اكنون جواب سوالها را از حيث تجربيات ما‌را بخوانيد:
پرسش اوليه ) ساخت سايت چه موقعيت و روحياتي نياز داراست؟
در پاسخ اين پرسش يك‌سري پيش نياز را در خويش چك فرمائيد:
√ روزمره تعدادي ساعت پشت كامپيوتر مي نشينيد؟
√ چقدر به مسائل فني طاقت فرسا افزاري و قابل انعطاف افزاري كامپيوتر وارداتي ايد؟
√ در كارهايي كه انجام مي دهيد چقدر به جزئيات اعتنا مي كنيد و براي آن ها شكيبايي خرج مي كنيد؟
او‌لين و  طراحي سايت در مشهد مهم ترين ابزاري كه درين شغل شما با آن اوقاتتان را خواهيد طي كرد كامپيوترتان خواهد بود پس در حالتي كه زياد با اين وسيله حس راحتي نمي‌كنيد و تا به امروز شانس متعددي به فعاليت با آن (مداوم و طولاني) نداشته ايد اندكي فعاليت خلل گردد. در‌صورتي‌كه فكر مي‌كنيد كه مي‌توانيد اين با اين موضوع كنار بياييد يا اين كه به هر شكل آن را حل خواهيد كرد قادر خواهيم بود پيشنياز بعدي را تحليل كنيم وگرنه از همين جا تكليف پر‌نور ميباشد و به احتمال زياد اين شغل مطلوب شما نخواهد بود.
بعضي اوقات در مرحله اي از كدنويسي يا اين كه الگوريتم نرم‌افزار به مشكلي برمي خوريد كه مي بايست بتوانيد از عهده ي آن برآييد. مي بايست بتوانيد به راحتي از منابع گوناگون آنلاين و يا اين كه آفلاين مانند فروم ها و يا اين كه كتاب ها مربوطه پاسخ پرسش خويش را بيابيد.اين مرحله شايد يك‌سري روز هم وقت شمارا بگيرد كه ولي در قبال آن يك تجربه گرانبها و ناب به دست خواهيد آورد اما در هر سطحي كه باشيد غالباً به‌اين گيرها خواهيد رسيد. فردي مي‌تواند از عهده ي اين شرط برآيد كه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.