در طراحي سايت كاربران را بشناسيد و از فرضيات دوري كنيد!

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

در طراحي سايت كاربران را بشناسيد و از فرضيات دوري كنيد!

۳ بازديد

دانش بازاريابي در حين طراحي سايت در مشهد ساليان قبلي بر شالوده احتمال ها و قضاوت‌ها قرار داشته ميباشد در حالي‌كه اكثر وقت ها اشخاص هنگامي حس نمايند تصور پيش خيالي در رابطه آن ها وجود داراست، اندوهگين مي گردند. چه اين احتمال ها درست باشد و چه ناصحيح.
به كارگيري از تصوراتي همانند معناي زن يا اين كه مرد بودن، اخلاقيات يك مجموعه به خصوص از يوزرها، خصوصيت‌هاي پدر و مادر خوب بودن و ... در زمان سال جاري‌ها بسيار پرطرفدار بوده البته كارشناسان معتقدند اين طرز‌ها خير صرفا موجب توفيق يك بيزنس نخواهد شد، بلكه تاثيرات مخربي بر مكان ميگذارد. 
رئيس يك وبسايت با استعمال از احتمالات گوناگون، موجب تلف كردن مشتريان متعددي شود. براين اساس اين طرز را كنار گذارده و بكوشيد مشتريان حقيقي و واقعي خويش را به خير بشناسيد و با مختصات اخلاقي آنها آشنا گرديد. 
 


 
آنان را از اعمال فعاليت تكراري بازداريد!نادرست كردن جزئي از وجود آدم ميباشد و هر شخصي در حين معاش خويش بارها در گير نادرست و يا اين كه آلزامير مي شود. اين فرمان در كامل شدن نمودن فرم‌هاي اينترنت‌تارنما نيز بارها فيس ميدهد. 
پباده سازي فرم عضويت، خريد و يا اين كه هر فرم ديگري كه در تارنما خويش به آن نياز داريد، بايستي مبني بر يكسري اصول و قواعد صورت بپذيرد. در طي تشكيل داد يك فرم همواره بدين نكته دقت داشته باشيد كه ممكن ميباشد مخاطب شما فيلدي را نادرست مالامال نمايد، يا اين كه آن را فراموش نمايد و تا نهايي مرحله تصويب داده ها پيش رود هم اكنون كه او به مرحله آخرين تصويب اطلاعاتش مي رسد، در شرايطي‌كه بدون چاره باشد بازگردد و فرم را مجدداً لبريز نمايد پشيمان گردد. به اين دليل‌كه وي نميخواهد يك‌توشه ديگر اين مرحله زمانبر را طي كند و شايد در انتها به‌اين فيض رسد ابداً خريد اين متاع و يا اين كه عضويت درين تارنما ارزشش را ندارد.
پباده سازي فرم مي بايست به سيرتكامل‌اي باشد كه شخص در مواجهه با خطا، نياز به كامل شدن داده ها از نخست نداشته و صرفا به تصحيح فيلد متبوع بپردازد. مالامال كردن دوباره مجموع فرم مخاطب را خسته و آزرده خواهد ايجاد كرد و ممكن ميباشد براي مدام اين مشتري را از دست بدهيد. بهتر ميباشد يوزرها خويش را تشويق نماييد تا داده ها آيتم نيازتان را درج كنند ولي از ناچار كردن آنها به اجرا شغل هاي تكراري خودداري كنيد. 
 


 
هنگامي‌كه از يوزرها درخواست تصحيح فرم را داريد بايستي به لحن خويش و كلماتي كه به كار گيري مي كنيد اعتنا داشته باشيد. در‌اين موقعيت مي بايست از لغت ها احترام‌آميز ياري بگيريد و از به عمل بردن جملاتي كه موجب ساخت‌و‌ساز شم نا مطلوب در يوزرها مي شود، دوري كنيد. شخصي كه وارد وبسايت شما ميگردد بايستي همواره شم نمايد آيتم احترام قرار گرفته و هيچ‌گاه در قبال اشتباهاتش حس ابله بودن نداشته باشد. 
اشخاص در قبال توهين به شدت عكس العمل مي دهند و درصورتي كه اينگونه برداشتي از خلق و خوي شما داشته باشند، با گاز اينترنت‌سايتتان را رخنه‌ خواهند نمود. به‌اين جهت بهتر ميباشد اين مورد را بديهي مطرح نمائيد كه خطاها تنها بخشي از اين مراحل ميباشند و اكثر زمان ها فيس مي دهند، طوري اخلاق و رفتار نماييد كه بيشتر حس احترام و پذيرفته شدن نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.