سئو و افزايش سرعت ASP.NET

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

سئو و افزايش سرعت ASP.NET

۳ بازديد

استعمال درست و به موقع از در اختيار گرفتن طراحي سايت در مشهد هاي سرور:اگرچه كنترلهاي سرور دارنده قابليت هاي بسيار زياد و جالبي مي‌باشند ولي اين قابليتها ناشي از اجراي آن‌ها بر روي سرور ميباشد. از آن جا كه هر اجرائي بر روي سرور ايجاد توشه مازاد در سرور مي نمايد لذا در استعمال از اين نوع كنترلها خساست و اعتنا بخرج دهيد و در صورتي‌كه جايي مي توانيد از كنترلهاي بي آلايش HTML به كارگيري نمائيد. به جهت اينكه همان طور كه ما به لايه هاي تحت خيس از لهجه اپ نويسي برويم سرعت فعاليت بيشتر خواهد بود.
فشرده سازي فولدر هاي css و js:كاهش فرصت بارگزاري صفحه هاي از روش فشرده سازي فولدر هاي css و js بسيار اثر گذار ميباشد و اين عمل را ميتوانيد با به كار گيري از پلاگين هاي ويژوال استوديو مانند: Web Essentials و همينطور تارنما هاي آنلاين مانند: cssminifier.com و javascript-minifier.com اجرا اعطا كرد. (مثال عمل اعمال گرديده: darvishihotel.com)از Stored Procedure به كارگيري كنيد:در صورتي از خزانه اطلاعاتي در اپ تان استعمال مي كنيد، كوشش كنيد كه به طبع پرس و جوهاي (Query) خويش را به روال هاي ذخيره گرديده (Stored procedure)  بسپاريد. از آنجائيكه اين روال ها براي مراجعه اوليه كامپايل گرديده و از آن پس جهت جاري ساختن در اختيار مدير خزانه اطلاعاتي (DBMS) قرار مي گيرد، نسبت به پرس و جوهاي ساده باطن طرحي بسيار كاراتر و سريعتر مي‌باشند. از طرفي با بهينه سازي خاصي كه براي گرداننده SQLServer (driver) در تيم دات نت شد‌ه‌است، سرعت اجراي روال هاي ذخيره گرديده نسبت به شيوه هاي بي آلايش OLEDB يا ODBC بيش از دو الي سه برابر است.
از SqlDataReader به كار گيري كنيد:در‌صورتي‌كه وسعت بالايي از داده نداريد يا فقط مي خواهيد از خزانه اطلاعاتي كار قرائت را جاري ساختن دهيد قطعا از Data Reader به كار گيري كنيد. استعمال از Data Set منجر كندي فعاليت و مصرف بالاي منابع ميگردد. كلاً مي اقتدار اظهار كرد از كارهايي كه به مقطع وقتگير اپليكيشن را براي اخذ داده ها از سرور خزانه اطلاعاتي بلاك مي نمايند بپرهيزيد.
برگه بندي در اكران اطلاعات:در حالتي كه ميخواهيد ركورد هاي متعددي را به مخاطب اكران دهيد بهتر ميباشد پيش از اكران اطلاعات را كاغذ بندي نموده تا استفاده كننده بتواند سريع خيس داده ها را مشاهده نمايد و همينطور منابع سرور بيهوده استعمال نشده باشد.
از Caching به كار گيري كنيد:Caching يكي‌از خصوصيت هاي اختصاصي ASP.NET ميباشد. تا آنجائيكه ممكن ميباشد از Caching به كارگيري كنيد. به كارگيري از Caching  منجر مي‌گردد تا از توليد دوباره كد  HTML (Page Rendering)موردنياز براي يك شيت تكراري جلوگيري گرديده و استفاده كننده هم صفحه هاي را خيلي سريعتر دريافت نمايد. درين نحوه ميتوان متناسب با تعلق به يك متغيير يا اين كه زمان خاص، كد ساخت و ساز گرديده را جهت نو سازي مجدد ايجاد كرد.
وضعيت Debug را غيرفعال كنيد:هنگاميكه عمل نرم‌افزار نويسي شما مجموع شد‌ه‌است و مجال استعمال حقيقي و واقعي از اپليكيشن فرا رسيده ميباشد، فراموش نكنيد كه شرايط Debug در كامپايل نهائي اپ تان را غيرفعال نمائيد. اين فعاليت را مي قدرت از روش نوار ابزار Standard اجرا دهيد.
كمپاني داده پردازي فراتك با در حيث به دست آوردن همگي نكات سئو سايت يكي برگزيدگان موسسه ها ساخت وب سايت در سطح مرزوبوم ميباشد. براي مشاهده ديگر مثال امور و اخذ داده ها بيشتر به سايت faratechdp.com رجوع نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.