هفت نمونه سايت هاي صنعتي موفق

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

هفت نمونه سايت هاي صنعتي موفق

۳ بازديد

براي مجتمع هاي صنعتي، ساخت سايت طراحي سايت در مشهد اهميت بالايي دارااست زيرا يك وب سايت ماهر و خوشگل ميتواند اعتبار دسته را به صورت قابل مراعات اي ارتقا دهد...
براي مجتمع هاي صنعتي، ساخت وب سايت اهميت بالايي دارااست زيرا پباده سازي يك وب سايت ماهر و قشنگ مي‌تواند اعتبار گروه را به صورت قابل مراعات اي ارتقا دهد. با اين نوشته‌ي‌علمي همپا باشيد تا هفت مثال از وبسايت هاي برنده صنعتي را با هم مرور كنيم. www.ParsCms.com 
آلپاين آلپاين از يك پباده سازي فوق العاده شيك و ماهر سود كرده ميباشد كه به زيبايي مجموع معرف مارك آن ها به حساب آورده مي شود. زماني كه براي او‌لين توشه وارد سايتشان مي‌شويد به خير و خوبي مي‌توانيد فرآورده آيتم نظرتان را پيدا كرده و با عكس هاي ماهر كه از هر فرآورده جان دار ميباشد ميتوانيد بهتر تصميم بگيريد.

 




كاپرز منوي اين تارنما به صورت ماهر پباده سازي گرديده است و به يوزرها ياري مي نمايد تا مطالب گزينه نظرشان را به آساني پيدا نمايند. برگه ي اوليه تارنما به نيكي معرف كاپرز ميباشد.

 


 
گس لاين پباده سازي اين وبسايت صنعتي به نحوه ي تخصصي صورت گرفته و استعمال از تيتر هاي بديهي و عكس هاي با كيفيت به يوزرها امداد مي نمايد تا بهتر به مطالب موردنظرشان دسترسي پيدا نمايند.






O’Neal اين وب سايت يك مثال ي فوق العاده از برندينگ و پباده سازي ميباشد. به كارگيري از وب سايت معمولي و سهل وآسان ميباشد و به يوزرها داده ها متعددي را منتقل مي نمايد.





 
كومار استعمال ي بي سابقه اين وب سايت از فولدر هاي ويديويي بثبب تماير آن گرديده است. در‌صورتي‌كه كه يوزرها بخواهند اطلاعاتي در مورد سرويس ها و توليدات اين مجموعه صنعتي به دست آورند مي‌توانند فولدر ويديويي را مشاهده نمايند و داده ها بيشتري را در طول كمتري به دست آورند.




 
رول فورمينگ پباده سازي معمولي و كاركشته به يار و همدم به كار گيري از اسلايدري ديدني منجر جذابيت اين وبسايت شد‌ه‌است. نكته ي اصلي ديگر اين ميباشد كه وبسايت با سر مشق به چنگ آوردن از وب سايت هاي فروشگاهي چيره توانسته فرايند ي خريد توليدها صنعتي را براي مشتريان خويش معمولي خيس نمايد.






توماس نت اين وبسايت يك درگاه شناخته گرديده براي معرفي توليدكنندگان و توليدات صنعتي ميباشد. توان اين وب سايت، ابزار جستجوي قادر آن براي يافتن حاصل در سريع ترين مجال ممكن ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.