امكانات ويژه طراحي سايت انتشارات

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

امكانات ويژه طراحي سايت انتشارات

۳ بازديد

در ساخت سايت انتشارات امكاناتي طراحي سايت در مشهد كه در دست يوزرها قرار مي دهيد را مي بايست از پيشين طرح ريزي نمائيد. بخشي براي معرفي انتشارات و خدماتي كه ارائه مي‌كنيد در حيث بگيريد. معرفي كتاب هاي تازه منتشر گرديده يا اين كه در مشت چاپ نيز مي‌تواند زمينه جذابي باشد. حتي از اين قسمت ميتوانيد تحت عنوان خبرنامه به كارگيري كنيد. به‌اين شكل كه از يوزرها درخواست فرماييد تا با تصويب نشاني نشاني اينترنتي خويش به شما اذن بدهند داده ها نو ترين كتاب هاي منتشر گرديده و خبر ها داراي ربط را براي آنها ارسال كنيد. از اين نحوه در ساخت وب سايت انتشارات علاوه بر رابطه به دست آوردن با يوزرها مي‌توانيد يك مقر داده كاركشته از مشتريان خويش داشته باشيد.


ساخت يك دكان كوچك براي فروش كتاب ها منتشر گرديده در ساخت وب سايت انتشارات نيز قادر است در جلب متكي بودن اشخاص بسيار موثر واقع گردد. قابليت خريد اينترنتي و ارسال كتب به محل خريدار آنان را مراجعه به خانه كتاب ها و حيف كردن وقت در ترافيك و صرف هزينه غني مي نمايد. ضمن اين كه خريد اينترنتي امروزه به بخشي جدانشدني از معاش اشخاص جامعه تبديل شد‌ه‌است. بايستي تلاش نماييد با جامعه و در سمت رفع نياز هاي آن ياور گرديد. بايستي اعتنا نمائيد گروه بندي كتب در دكان شما به نيكي انجام شود تا مشتريان در حين تعيين و خريد كتب مبتلا سردرگمي نشوند. حتي بهتر ميباشد چندين ورقه از كتاب را به طور پي دي اف در چنگ مشتريان قرار دهيد تا بتوانند گزينش قابل قبولي داشته باشند. هرچه امكاناتي كه در مشت اشخاص مي دهيد كاربردي خيس باشد مشتريان و يوزرها ما وفادارتر خواهند بود.


در ساخت وب سايت انتشارات ميتوانيد بخشي را در لحاظ بگيريد تا در آن برخي كتبي كه ورژن الكترونيكي دارا هستند را در چنگ مشتريان قرار دهيد. دانلود بدون پول اين كتب مي‌تواند بازديد خير براي تارنما شما ه همپا بياورد. امروزه كتاب ها الكترونيكي هواداران خاص خويش را پيدا كرده اند و مي‌توانيد از اين قضيه به عايدي وبسايت و تجارت خويش منفعت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.