استفاده از انكرتكست هاي مناسب و تاثير آن در طراحي سايت

اين وبلاگ مرجع كامل و رسمي مقالات طراحي سايت در مشهد است

استفاده از انكرتكست هاي مناسب و تاثير آن در طراحي سايت

۴ بازديد

لينك و پيوند هاي بكار رفته در محتوااين طراحي سايت در مشهد لينك و پيوند‌ها معمولا در متن وبسايت قرار گرفته و براي ارجاع يك كليدواژه به يك نوشته‌ي‌علمي يا اين كه ورقه مربوط به آن به كار گيري مي شوند. اين نحوه بيشتر به وسيله بلاگرها براي رابطه ميان نوشته‌ي‌علمي هاي متعدد به كار گيري ميشود. مثلا در حالتي كه كه ما در نوشته‌ي‌علمي A نامي از نوشته ي علمي B درج ميكنيم، خواهيم توانست با به كارگيري از يك كليدواژه داراي ارتباط، رابطه اين دو نوشته‌علمي را با يكديگر آرم دهيم. در غايت در صورتيكه ورقه A دارنده page ranak بالايي باشد ميتواند آن را به كاغذ B نيز منتقل نمايد.
يادگرفتن پيوند سازي داخلي در تارنمادر‌اين قسمت سعي در آن ميباشد تا با يادگرفتن بسيار معمولي به شما خاطر دهيم كه چه گونه در وبسايت خويش از تكنيك لينكسازي داخلي استعمال نمائيد.
۱- شناسايي صفحه ها مهم وب سايتيكي مهم ترين قسمت‌ها در لينك و پيوند سازي داخلي وبسايت، ساخت‌و‌ساز يك مسير درست براي شناسايي صفحه ها به وسيله موتورهاي كاوش ميباشد. با دقت به اهميت و رابطه صفحه ها، آن‌ها‌را معلوم و گروه‌بندي فرمائيد.
براي ادراك بهتر اين قضيه به نمونه پايين دقت فرماييد.
فرض فرمائيد شما صاحب يك اينترنت‌تارنما فروشگاهي ميباشيد و محصول ها متعددي در دكان شما وجود دارااست. درين شرايط شما بايستي تيم‌بندي‌هاي مهم وب سايت خويش را مشخص و معلوم كرده (براي مثال ماشين لباسشويي، تلويزيون، اتو) و توليد ها مربوط به آن تيم‌بندي را (از جمله سبك‌هاي متفاوت يك تلويزيون) در آن قرار دهيد.
اين عمل علاوه بر بهبود رابط كاربري وبسايت، سبب ساز مي گردد تا موتورهاي كاوش به مسيري صحيح براي ايندكس كردن صفحه هاي و رابطه ميان آنان دست پيدا نمايند.


۲- به كار گيري از انكرتكست هاي مطلوبانكرتكست‌ها كليدواژه‌هايي مي‌باشند كه به صفحه هاي ديگر وبسايت پيوند ميشوند. انكرتسكت‌ها با اسم‌هايي مانند متن پيوند يا اين كه تيتر لينك و پيوند نيز شناخته ميگردند.


در متن ذيل انكرتكست به طور پررنگ معين شد‌ه‌است:
يك طرز سريع چهت نيل به لينك و پيوند نخستين گوگل، تبليغ در گوگل ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.